خوش آمدید: مهمــان
امــروز:
پنجشنبــه 21 آذر 98
صفــحه اصلــــی همایـــش
ورود کاربـــــــران
عضــــویت در ســــایت
بازیــابی رمــز عبـــــور
آرشیــــو اخبـــار
پرســـــش های متـــداول
تمــاس با مــــــا
نســخه انگلیــسی
جشنوراه ایده های نوآورانه
منـــوی اصــلی
ارکان همایش و جشنواره
مسئولان همایش
کمیته علمی
همایش کشوری
اطلاعات کلی همایش
زمان های مهم
برنامه همایش
برنامه کلی
سخنرانی کلیدی
سمپوزیوم
سخنرانی کوتاه
فرایند برتر جشنواره شهید مطهری
تجربیات طرح تحول در دانشگاه ها
پوستر الکترونیک
کارگاه
مناظره در موضوعات چالش برانگیز آموزش پزشکی
کلینیک مشاوره
ارائه پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا
صبحانه کاری
ارسال تجربیات دانشگاه ها در طرح تحول و نوآوری
ارسال خلاصه مقاله
ارسال پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا
ارسال پیشنهاد برگزاری کارگاه
نمایشگاه جنب همایش
کتابچه خلاصه مقالات همایش
جشنواره شهید مطهری
حیطه های جشنواره
آئین نامه جشنواره
شیوه نامه داوری
ارسال فرایندهای جشنواره کشوری
جشنواره ایده های نوآروانه
گواهی های کارگاه پیش از همایش
چگونه یک ارزیابی با استفاده از روش مصاحبه های متعدد کوتاه MMI طراحی و اجرا کنیم
آموزش ایجاد یک بوم کسب و کار ناب در حوزه علوم پزشکی
چگونه یک راند پرازدحام بالینی را مدیریت کنیم؟
The essentials of project management
Developing Study Guide For an Integrated Module
دانشجو محوری درآموزش علوم پزشکی
15 اصل مولتی مدیا در طراحی سناریو و ساخت محتوای الکترونیکی
”تحلیل عاملی تاییدی در آموزش پزشکی
از طراحی تا اجرای بازی¬های آموزشی در کلاس درس
کاربرد فناوری نوین در علوم پزشکی
روش های تدریس فعال در کلاس های بزرگ
چگونه بازخورد موثرتری ارائه دهیم؟
پرسپتورشیپ بالینی و بازخورد موثر
Programmatic Assessment
دانش پژوهی آموزشی (مفهوم، نقطه آغاز، ثبت و گزارش)
ابزارها و تکنیک های تولید
تدریس تیمی ؛ چراو چگونه
تیم سازی شالوده تحول و نوآوری در آموزش عالی
تماس با ما
تدریس تیمی ؛ چراو چگونه
تدریس تیمی ؛ چراو چگونه .pdf
تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادي، بلوار ايوانك، ساختمان مركزي وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی طبقه هفتم مركز مطالعات و توسعه آموزش پزشكي
کلیه حقوق مادی و معنـــوی این سایت برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی محفوظ اســـت
فرایند گستر نیوشا